For at indkalde eller afholde samtaler i WeTalk skal du bruge administrationssiden (CMS).
Sådan indkalder du til samtale
Gå til 👉 cms.mymedcards.dk
Vælg "Samtaler" og klik på "Inviter til samtale".
Vælg, om andre (fx en co-leder) skal tilføjes som samtaleansvarlige.
Vælg én eller flere medarbejdere, der skal inviteres.
Vælg hvilken skabelon du vil benytte.
Hvert hospital har en standard-skabelon.
Du kan også oprette din egen – læs hvordan her.
Samtalens titel bliver automatisk udfyldt med skabelonens navn, men du kan ændre den, fx til MUS Q1.
Klik på hver medarbejder og vælg dato og tidspunkt for samtalen.
Klik på "Send invitation(er)".
Hvad sker der herefter?
Medarbejderen modtager en Outlook-invitation, og samtalen tilføjes automatisk til din egen kalender.
Du kan altid ændre tidspunktet senere – både i CMS og i Outlook.
🎥 Se videoen, hvor hele processen vises 👇
