⚠️ For at kunne tilføje eller redigere indhold i WeTalk skal du have de nødvendige rettigheder i CMS.
👉 Læs mere om roller og rettigheder her.
Find skabeloner
Gå til "Skabeloner" under "WeTalk" i CMS.
Vælg én af følgende muligheder:
Opret ny skabelon: Klik på "Opret samtaleskabelon" øverst til højre.
Rediger eksisterende skabelon: Klik på "🖋️" ved det ønskede kort. Brug søgefeltet eller filterfunktionen til at finde kortet hurtigere.
Trin 1: Rediger indhold
Titel og bokse
Giv skabelonen en titel.
Tilføj overskrifter til hver boks.
Tilføj flere bokse efter behov.
Du kan opdele skabelonen med ekstra overskrifter, fx:
Skal udfyldes før samtalen
Skal udfyldes under eller efter samtalen
Tilføj elementer
Klik på den boks, du vil arbejde med (den får en mørkeblå skygge). Du kan tilføje:
Tekst
Billede
Video
PDF
Tjekliste
Word
Fælles skrivefelt
Skrivefelt
Quiz
Organiser indhold
Flyt bokse eller overskrifter ved at trække i de seks prikker i venstre side.
Brug forhåndsvisning for at tjekke indholdet.
👉 Når du er færdig, klik på "Næste".
Trin 2: Information om indhold
Tjek at de obligatoriske felter er udfyldt korrekt (disse udfyldes automatisk, men kan redigeres):
Datoer
Udarbejdet af
Revideret af
Tilføj evt. baggrundsinformation (vises kun i CMS, ikke for brugere).
👉 Når du er færdig, klik på "Næste".
Trin 3: Indstillinger for indhold
Vælg synlighed: Bestem hvilke arbejdspladser skabelonen skal være tilgængelig for.
Vælg om samtalens forberedelse skal deles: Vælg, om medarbejderne, der får skabelonen i WeTalk, skal have mulighed for at dele deres forberedelse med den samtaleansvarlige.
Godkend og udgiv: Udgiv skabelonen.
Kortet er først synligt for WeTalk-brugere, når det er tildelt dem.
✅ Din skabelon er nu klar til brug.
God arbejdslyst!
