Hvis du skal indkalde eller afholde samtaler i WeTalk, skal du benytte vores CMS. Vores CMS er vores administrationssiden til at styre og administrer samtaler med medarbejdere.
At anvende CMS, forudsætter adgang via BSK web. Så hvis du ikke kan komme ind, da se her.
Indkald til samtale
Gå til cms.mymedcards.dk
Gå til samtaler og klik på "Inviter til samtale"
Vælg om du vil have andre til at deltage som samtaleanvarlige f.eks. din co-leder.
Vælg hvem eller hvilke medarbejdere, som du vil invitere. Obs. du kan sagtens invitere flere så samme tid.
Vælg hvilke skabelon, som du vil benytte. På hvert hospital er det en skabelon, som du kan benytte. Du har dog også mulighed for selv at lave din egen - Se mere her.
Navnet på din samtale bliver præudfyldt med skabelonens navn, men du kan også selv navngive samtalen med f.eks. MUS Q1.
Klik derefter på hver medarbejder og vælg dato og tidspunkt for samtalen.
Klik på "Send invitation(er)"
En invitation til samtalen bliver nu sendt til medarbejdernes Outlook, og ligger sig samtidig i din kalender.
Du kan altid efterfølgende ændre tiden både via CMS og Outllook.