Bemærk: Denne funktion er kun tilgængelig for administratorer. Hvis du ikke er administrator og har brug for at ændre kundeopsætningen, skal du kontakte din lokale administrator eller MyMedCards support.
Tilføj en ny arbejdsplads
Log ind på CMS:
Gå til cms.mymedcards.dk.
Naviger til kundeopsætning:
Klik på "Kundeopsætning" under "Administration".
Opret arbejdsplads:
Gå til oversigten over arbejdspladser, og klik på (+) ud for kundenavnet.
Indtast det præcise navn på den nye arbejdsplads i feltet "Navn".
Vælg, hvem der skal modtage feedback-mails.
Vælg, hvilke faggrupper der skal oprettes på den nye arbejdsplads.
Klik på "Gem".
Rediger en eksisterende arbejdsplads
Log ind på CMS:
Gå til cms.mymedcards.dk.
Naviger til kundeopsætning:
Klik på "Kundeopsætning" under "Administration".
Rediger arbejdsplads:
Klik på blyantsikonet ud for den arbejdsplads, du ønsker at redigere.
For at tilføje support-mails eller faggrupper, klik på "+".
For at fjerne en support-mail eller faggruppe, skal du blot klikke på den.
Tilføj en ny faggruppe
Log ind på CMS:
Gå til cms.mymedcards.dk.
Naviger til kundeopsætning:
Klik på "Kundeopsætning" under "Administration".
Opret faggruppe:
Gå til oversigten over faggrupper.
Klik på "+" til højre for søgefeltet.
Indtast navnet på den nye faggruppe.
Klik på "Gem".
Faggruppen kan nu vælges på de relevante arbejdspladser.
Vigtige punkter
Tildel rettigheder:
Husk at tildele CMS-brugere de nødvendige rettigheder til den nye arbejdsplads eller faggruppe.
Associér relevante kort:
Bemærk
Hvis du har stavet navnet forkert eller har brug for at redigere eksisterende arbejdspladser eller faggrupper, bedes du kontakte os på [email protected].
Ønsker I at opsætte hierarki i jeres kundeopsætning?
Hvis I ønsker at ændre jeres kundeopsætning til at være hierarkisk, skal I kontakte os på [email protected]. Vi hjælper gerne med opsætningen af dette, da det er en større opgave, der kræver planlægning sammen med jer.