Høring i MyGuides og MySkills giver dig mulighed for at sende kort til kolleger for gennemgang og godkendelse, før de udgives til medarbejderne. Kun CMS-brugere kan deltage i høring.
Roller i høring:
Høringsansvarlig
Høringsdeltager
Se flowet for begge roller nedenfor.
Sådan sender du et kort i høring (høringsansvarlig)
Forbered kortet:
Ved redigering eller oprettelse af et kort, gå til Step 3.
Klik på knappen "Send i høring".
Indstil høringen:
Vælg høringsdeltagere: Kun CMS-brugere med de samme arbejdspladser og faggrupper kan vælges.
Sæt deadline: Standard er 14 dage, men du kan ændre den.
Vælg godkendere: Minimum én CMS-bruger skal godkende kortet. Kortet kan stadig udgives, hvis andre deltagere ikke svarer.
Send kortet i høring:
Alle høringsdeltagere modtager en mail.
Følg op på høringen:
Modtag besked, når deltagere godkender eller afviser kortet.
Udgivelse:
Alle godkender: Udgiv kortet direkte.
Godkendt med kommentarer: Rediger kortet efter kommentarer og udgiv.
Min. 1 afviser: Rediger kortet og send det i ny høring.
Afslutning:
Du kan afbryde høringen når som helst, og kortet flyttes til "Kladder". Bemærk, at alle kommentarer slettes ved afbrydelse.
Sådan gennemgår du et kort i høring (høringsdeltager)
Modtag invitation:
Få en mail, når du inviteres til en høring.
Tilgå høringen:
Følg linket i mailen eller gå til "Høring" i CMS.
Gennemse kortet:
Kommenter: Tilføj specifikke kommentarer til bokse ved at folde dem ud.
Generel kommentar: Skriv en samlet kommentar i højre side.
Afslut gennemgang:
Godkend kortet.
Afvis kortet.
Feedback:
Den høringsansvarlige modtager en mail med dit svar.